přihlášení



Muškařské závody.cz
Banner
Banner
Zapnuto/Vypnuto Nastavení Smajlíci Historie FAQ Kide Chat

Poslední Pred 11 dny

igor: Martine (Droži), všechno nejlepšejší k narozeninám. Už si dospěl do věku, který připomínáš zjevem! Ať se daří nejen v Portugalsku. Tam by Ti to mělo vyjít minimálně na ... Však víš! :) :-*
Luboš: Ahoj, díky za upozornění, už je to správně :)
slinti: mistrovsky MRS je 19.5.,v kalendari mate 9.6.,ale to uz stejne vis, bo si byl v kopii maila od tondy
slinti: ahoj lubosi,
Luboš: Oba víme, že 1 ryba dlouhá 50 cm je 1100 bodů pokud se nepletu (teď nevím jestli oni dávají k tomu ještě bonifikaci ale řekněme že ano) a dvě ryby dlouhé 30cm je 1400 bodů....tak kdo je na tom líp? Je jasné, že při podobném počtu ryb rozhodují délky a to je správné, ale to by přece bylo stejné i tak, že při shodě umístění a ryb rozhoduje délka, tak jako to ve FIPSu bylo vždycky ;) asi by se mělo vyjádřit více lidí, evidentně to není jednoznačné, takže to asi stejně vyšumí :-) díky za příspěvky!
Roman: Lubko tím, tím že se velikost ryby násobí dvěma se jen podtrhuje fakt, že FIPS klade větší důraz na dýlku ryby. :) ale je to jen názor do diskuze... aby řeč nestála... :) ono to skončí stejně tak, že si pořadatel bude moct v konečném důsledku vybrat zda bude nakonci rozhodovat větší nebo počet ryb. :)
Luboš: Já teda nevím přesně jak jsi to myslel ale FIPS přece bere CIPS body, což je v podstatě počet ryb a jejich dvojnásobky délek, takže počet ryb :) druhá věc je ta, že na dobrém místě musí ten závodník taky potvrdit a nachytat, ty ryby mu do podběráku nenajedou. Při dnešních rotacích se stejně většina lidí do ryb dostane. S tou velkou rybou je to jen a pouze věc náhody, jestli někomu zabere nebo ne. Určitě je to věc do diskuse, ale můj názor je ten, že lepší ukazatel, jak závodník chytal v průběhu závodu je počet ryb, nikoliv jedna jedinná ryba... Ale díky za příspěvek, fakt je to dost rozporuplné, aspoň máme o čem plkat :D
Roman: Hodně se tady rozebírá téma jestli počet nebo velikost... tak jako tak je obojí spekulativní.. ale myslím si že v konečném pořadí by přeci jen měla rozhodovat spíše větší ryba než počet a to hned ze dvou důvodu... pokud má závodník štěstí v nějakém kole a dostane se jak se říká do ryb tak má ohromný náskok před závodníkem co takové štěstí nemá a proto bych řekl že v tuto chvílí je lepší v rozhodování ta větší ryba na kterou mají oba stejnou šanci. A druhý duvod je at chceme nebo nechceme i Fips mouche upřednosňuje velikost před počtem když to vememe do důsledku... :) tot jen postřech "vysloužilého" zavodníka :D :) jinak mnoho pěkných dní u vody s pozdravem Roman J.
igor: I já přispěji - jednoznačně počet ryb, protože kdyby šlo o velikost, tak nemáme před Bručounem šanci... :D :O
Ivan Váňa: Ahojte všichni tu. Můj názor je naprosto stejný jako jako Lubošův. Určitě bych upřednostnil počet nachytaných ryb před náhodně chycenou velkou rybou. Bylo to diskutováno i na tento víkend proběhlém MiČR - Jestřabice. Ať vám všem berou zdar Ivan Váňa
DŘ z ČB: jednoznačný souhlas s Romanem a Lubkou!
Host_8947: Ahojte všichni, jsem sice momentálně trochu "out of order", ale dovolím si souhlasit s Lubkou, co se týče preference počtu ryb před velikostí jedné ryby. Mějte se všichni a ať ryby berou. Roman H.
Host_2907: Logicky je to jednoduché, v sektoru se hodnotí počet ryb a pak největší ryba, takže v případě rovnosti součtu umístění by měl být opět posouzen celkový počet ryb a pak největší ryba.
Luboš: Tomu Jaroušku rozumím, ale co myslíš že je spravedlivější, jestli jedna náhodně chycená velká ryba nebo v počet úlovků? Já si myslím, že i když si někdo vylosuje dobrý los, nebude tam za závod sám a dobře cyhtající jednotlivec či dvojka dokáže jejich náskok v průběhu dohnat. Větší ryba je ale čistě jen náhoda a tak mi připadá, že menší zlo je počet ryb. Dřív se přece počítaly CIPS, a co jsou tyto body? To jsou přece body za ryby a jejich mm, takže v podstatě počet ryb a součet délky rozhodoval. To je můj názor, mohli by se vyjádřit i ostatní :)
J.Adam: Lubko, moc pěkný článek o Skalička Cupu, díky. Co se týče přednosti větší ryby před počtem ryb v konečném vyhodnocení, souhlasím, že je to téma do diskuze. My jsme se tím zabývali v Praze a zdálo se nám vhodné při systému neměření úlovků tímto eliminovat účast některého závodníka či dvojice v průběhu závodu na některém top místě, přičemž jiný se stejným součtem umístění se na toto místo v průběhu závodu nedostal. Viz např. loňský Hends Cup a hráz vpravo v rohu. Je pravdou, že letos takové místo na Skaličce nebylo. Celý systém je novinka určená především k ochraně ryb a vůbec se nebráním pro příští sezónu cokoliv na něm změnit. Takže diskutujme, ale dopředu je mě jasné, že všem nevyhovíme. Jarda.
slinti: lubosi, me moto nedava smysl, zkus tam doplnit ukazovaci zajemeno! :S
slinti: «link»
Luboš: Kdo by chtěl vyplnit svůj profil závodníka, stačí si stáhnout FORMULÁŘ v ODKAZY -> DOKUMENTY a poslat ho spolu s fotkou na email: info@muskarskezavody.cz :)
Luboš: Díky za info Rostíku :) připomínám, že výsledkové listiny posílat na info@muskarskezavody.cz ideálně do 14.dnů !!!
Host_7581: Tak jsme o víkendu začali ,parádní počasí ryby braly jak dive až nepochopitelně moc .Vyhrál Lukáš Jahn 10ryb ,já byl 3 7ryb .Míra 25 všecko divoká ryba na Polsko super.kompl výsledky pošlu.Zdarec Rosta
Jarda A.: Propozice na 1.ročník Skalička Cupu jsou v sekci Propozice na tomto webu, i v Termínovém kalendáři na stránkách ČRS.
igor: Od zítra veletrh. Tak přijdte za námi. Igor a Luboš
Jarda A.: Startovné na Skalička Cup je stanoveno na 850,-Kč, propozice vyjdou co nevidět.
pepa: Příští víkend se na Poličce začíná chytat,přehrada je nově napuštěná,takže bez ledu!Přesné info na rsvysocina.cz Mějte se :)
Luboš: Zveme všechny muškařské přátele na krátkou přednášku o MS 2011 z Itálie na veletrh v Brně v pátek 9.3. v 15:00hod . Těšíme se na Vaši účast :)
Luboš: No tak ještě že to říkáš, dnes jsem měl poslat platbu, tak ještě počkám. ;)
Jarda A.: Hoši, vydržte, včera jsem na toto téma dost nekompromisně mluvil s Radkem a vypadá to dobře, tím myslím, že by se startovné nemuselo měnit a když, tak určitě ne na původně zamýšlenou částku 1000,-Kč.
Host_3975: Třeba bude zájezd do Mongolska. Jako na Poličce... :P
Bořek: To tam budou asi velice hodnotné ceny :_(
Luboš: Startovné na SKALIČKA CUP je 1000Kč !!!!
Jarda A.: No to si právě nejsem jist, počkáme na propozice, zda nebude navýšeno startovné.
Luboš: HENDS CUP : Letošní ročník závodu HENDS CUP pokračuje ve stejném duchu ale pod názvem SKALIČKA CUP. Kromě názvu tohoto závodu se jinak nic nemění.
igor: Přátelé, kamarádi. Chceme zase trošku vylepšit stránky a chtěli bychom doplnit fotky týmů. Pokud máte tým vyfocen, zašlete nám, prosím, foto na náš mail - info@muskarskezavody.cz. Díky moc. Igor
Luboš: Zdar, Iain Barr organizuje na jaře sérii břehových závodů, tak kdybyste někdo chtěl zvednout hozenou rukavici «link»
opica: :-* :P
opica: 8) :-*


Jméno:
Zpráva:

:) :( ;) :P :D :| :O :S O.O 8) :_( :-* (!) (?)


 
Video z mistrovství světa Itálie 2011
Napsal uživatel Luboš Roza   
Pátek, 11 Listopad 2011 12:25

Video ke shlédnutí z mistrovství světa v Itálii, kde tým ČR získal stříbrnou medaili a Roman Heimlich bronz v jednotlivcích!!! 

 

 

Komentáře 

 
# Martin Musil st. 2011-11-11 22:45
Lubko, krása... :-) Dík moc, seš fakt šikovnej.
Jak tam Oldfojt podlejvá to masíčko, jen jsem se trochu orosil, že bude následovat obrázek s mejma "dietníma" mastnejma pacičkama :-D Naštěstí máš rozum...
Ještě jednou díky
Máca
Odpovědět
 
 
# Luboš Roza 2011-11-12 10:12
Soukromé věci se na veřejnost nešíří :-) to bude jen na DVD pro nás :-)
Odpovědět
 

Přidat komentář




Copyright © 2010 Muškařské závody.cz, all rights reserved. Grafika a tvorba Edata.